парковки

Вертикальне та горизонтальне паркування

У разі постійно зростаючої урбанізації, відповідно, щорічно зростає кількість автомобілів у мегаполісах, а й у великих містах. Історичні райони просто не передбачають можливості розміщення класичних наземних паркувань необхідного розміру.

Подібна ситуація і в нових районах з багатоповерхівками. Навіть сучасні житлові комплекси найчастіше здатні забезпечити машиномісця лише половини мешканців. Від проблеми з нестачею паркувальних місць страждають абсолютно всі городяни. Водії не можуть спокійно припаркувати автомобіль, вишукують для цього найменші шпарини, вимушено займають тротуари.

Пішоходи страждають від непередбачених перешкод у вигляді автомобілів, між якими часто непросто переміщатися з дитячим візком або багажем. Представники торгівлі скаржаться, що покупці та постачальники не можуть підібратися до входу до магазину безперешкодно. Бізнесмени змушені призначати час зустрічей з урахуванням не лише дороги та заторів, а й часу на пошук паркування.

роботизований паркінг

Сучасна реалізація паркування у великих містах

Оскільки існує серйозна проблема, генії світової інженерії розробили варіанти її вирішення з використанням широких можливостей інноваційних технологій та сучасних матеріалів. Ідея технологічно використовувати простір при нестачі наземного простору для паркінгів успішно втілюється у великих містах понад сто років.

У всьому світі давно та успішно реалізована програма облаштування великих міст багаторівневими автоматизованими паркуваннями. Причому європейська практика багаторівневих паркувань розпочалася з відкриттям 7 поверхового паркінгу для сотні автомобілів у центрі Лондона у 1901 році від компанії – виробника електромобілів City& Suburban Electric Carriage Company. Шумний успіх задуму продовжився тією ж компанією з паркінгом на 230 місць, після чого збудовано і третій паркінг на 200 місць (причому, що зберігся і донині).

Париж став не лише законодавцем моди, а й першопрохідником у зведенні механізованого паркінгу. Проект доручено найвідомішому архітектору Перре Огюсту, який у 1907 збудував конструкцію, де автомобілі самостійно переміщалися ліфтом безпосередньо на місце стоянки.

Сьогодні автоматизовані паркувальні системи в горизонтальному та вертикальному переміщенні у світі найзатребуваніші, оскільки:

  • добре економлять площу, необхідну для забудови;
  • машини не переміщуються усередині системи самостійно;
  • не потрібно встановлювати потужні вентиляційні системи, оскільки машини всередині не заводяться;
  • не потрібний численний штат співробітників для обслуговування системи.

Історія появи роботизованого паркінгу

Підземні паркінги ведуть літочислення з 1910 року, коли в Барселоні архітектурний геній Антоні Гауді побудував будинок Міла, що входить до всесвітньої спадщини Юнеско. Підземним гігантом №1 у світі облаштований Торонто (там одночасно можуть розміститися 2 400 авто).

У США урбанізація проходила інакше, і з місцями для паркування проблеми виникли пізніше, ніж у європейських містах. Перша багатоярусна паркувальна система зведена в 1918 в чиказькому готелі La Salle, яка функціонувала по 2005. секунд, побудований до 1951 року у Вашингтоні.

Сьогодні сучасні паркування встановлювати у містах незрівнянно простіше та дешевше, і Україна приходить до усвідомлення, що автоматизовані паркування у містах обладнати практичніше, ніж намагатись виділити землю для класичних наземних стоянок.

багаторівневі паркування фото

Особливості вертикального та горизонтального паркування

Існують вертикальні паркування різних типів та вартості:

  • з принципом вантажного ліфта (як правило, двоповерхові, де авто заїжджає на майданчик і підіймається до двох метрів), де вірніше авто не може виїхати, доки внизу стоїть машина;
  • багатоярусний вертикальний паркінг, у якому застосовуються рухливі палети, де авто виїжджати можуть незалежно один від одного;
  • повністю автоматична багатоярусна система щонайменше на 20 авто (машина заїжджає на палет, далі участь людини не потрібна).

Вертикальні паркувальні системи розраховані мінімум на 2 легкові машини або 2 позашляховики.

У пристрої горизонтального автоматичного паркування передбачено підйом авто на ліфті з подальшим горизонтальним переміщенням у ліву або праву сторону до місця зберігання. Пошук займає менше ніж 2 хвилин.

Горизонтально-вертикальне паркування – принцип роботи

Лідер з популярності та затребуваності у світі серед автоматичних паркувальних комплексів, оскільки:

  • підходить і для великих будівель, і для паркування підземних;
  • високошвидкісна робота забезпечується кожному рівні незалежним транспортером з можливістю використання однієї чи кількох підйомників;
  • може розміщувати машини паралельно чи поперечно.

Транспортні засоби в таких конструкціях переміщуються вгору та вниз підйомниками, а за рівнем за допомогою транспортера.

Застосування

Сучасні міста прагнуть підтримувати екологічність, зберігати історичні архітектурні пам’ятки та водночас забезпечувати мешканцям та гостям комфортні умови для переміщення на індивідуальних транспортних засобах.

Тому конструкції актуальних паркувальних систем розробляються так, щоб розмістити їх можна було без особливих складнощів практично в будь-якому просторі.

Великі мегаполіси вважають за краще обладнати горизонтально-вертикальні паркувальні комплекси в торгових центрах, бізнес-центрах, висотних будинках.

Системи вертикального паркування користуються попитом для облаштування міні паркінгів, які діють як цятки (наприклад, сім машиномісць з одним незайнятим осередком).

Автоматична система паркування – хороший вибір для житлових, торгових, офісних та інших зон. Важливо придбати її у перевіреному місці з гарантією якості. Компанія SmartParking допоможе Вам у цьому. Звертайтеся за телефоном або онлайн і ми підберемо оптимальний вид паркувальної системи під ваш запит.

Замовити