парковочные системы

Палетні паркувальні системи

У багатонаселених містах у робочий час безперешкодно припаркувати автомобіль поблизу будинку, торгового центру, державної установи практично не реально. З кожним роком кількість машин істотно зростає, відповідно паркувальні місця зменшуються. І це глобальна проблема великих міст, мегаполісів, селищ міського типу. Влада зменшує площі зелених насаджень, бетонує газони та частково справляється з проблемою паркінгу в місті.

Спираючись на практику європейських країн, Японії, Китаю вирішувати ситуацію потрібно кардинально, з напливом автомобілів можуть впоратися паркетні системи. Вони дозволяють мінімізувати площу для розміщення авто різної кількості. Сучасні паркування будують невеликого розміру (до десятка авто) або зводять солідні конструкції, що вміщають десятки, сотні одиниць техніки, залежить від мети та розташування паркінгу. Автомобілісти раді отримувати комфорт, впевненість у безпеці авто і готові платити за ці послуги фіксовану суму.

Принцип роботи палетних паркувальних систем

Паркувальна система дає команду палеті (піддону) переміщатися в поздовжньому, поперечному напрямку. Обладнані засобами безпеки, витримують великі навантаження, виключено самовільний виїзд авто за межі палета. Важливо надати достатньо машино-місць, ефективно використовувати площу.

Палетна паркувальна система може не так швидко працювати, як хотіли б водії при масовій завантаженості. Потрібен час на очікування піддону, його повернення на своє місце. Наприклад, такий механізм відсутній у системі з обміном палет, термін обслуговування суттєво скорочується. Але вигоди, які отримує водій, перекривають тимчасові незручності за очікування на авто.

палетні паркування

Відмінності від безпалетних систем обміну автоматичних паркувальних систем

Безпалетні системи швидко переміщують авто на піддонах до місця зберігання за допомогою сучасних механічних систем:

  • за допомогою механізму ножичного типу відбувається захоплення коліс машини;
  • застосовується гратчаста стаціонарна система;
  • задіяна гратчаста система, яка оснащена розсувними механізмами повернення;
  • застосовуються системи, захватні механізми, які застосовуються для задніх коліс і передніх окремо.

Така парковка дозволяє проводити коригування розташування техніки щодо центральної осі, у тому числі можна звужувати ширину місця для автомобіля, домагаючись мінімальних значень. Беручи у порівнянні палетні системи, де немає можливості зробити перераховані вище дії, вони істотно виграють.

Автоматична система обміну палет має на увазі виключення технологічних неодружених пробігів системи. Робоча експлуатаційна робота паркінгу істотно збільшується, також оплата паркувальної системи, технічного обслуговування, збільшення площі паркінгу через завищені габарити окремих складових паркувальної системи.

Безпалетна система обміну авто здійснює переміщення транспорту з рівня в’їзду безпосередньо на місце стоянки. Транспортним носієм виступають електромеханічні передавальні системи з різноманітними конструктивними особливостями приймання-передачі авто, осьове позиціонування, зокрема операційну швидкість. До надійної системи варто віднести гребінчасту (пальцеву) технологію обміну з комплектом пальцевих складових, що центрують авто вздовж поздовжньої осі носія, передають максимально швидко транспорт із носія безпосередньо на місце зберігання. Відбувається мінімум операцій, забезпечується надійність, у тому числі ремонтопридатність.

Плюси та мінуси

iv>
Відмінність палетних та безпалетних систем при паркуванні автомобіля полягає в участі людини. Палетна багаторівнева автоматична парковка забезпечує максимальний комфорт за мінімальної участі людини, а механіка має на увазі менший комфорт для користувача (самостійний загін, вигін авто).

Палетні автоматизовані паркувальні системи працюють на автоматі. Здійснюється заїзд автомобіля до приймального відсіку паркінгу, глушиться двигун, ставиться сигналізація та залишає приміщення паркінгу, замовляючи переміщення авто до місця паркування. Відбувається закриття зовнішніх воріт приймального відсіку, транспорт переміщається на замовлений осередок паркінгу.

Застосування

Автоматичні системи паркування з урахуванням типу системи переміщення ділять умовно на три типи.

  • Палетна система – автомобіль переміщається на місце зберігання за участю особливого піддона (палета).
  • Система обміну палет. Вважається сучаснішою, спрямовано усунення недоліків палетної системи (перевищений час очікування рахунок повернення місце палети при масової видачі транспортних засобів).
  • Безпалетна система надає різні варіанти переміщень авто, не задіявши палети (механізм «ножиці» здійснює захоплення коліс авто, фіксація гратчастою системою з роздільними механізмами, що розсуваються для захоплення задньої, передньої осі). У цих системах не варто чекати повернення палети, вони зі швидкістю обслуговують велику кількість автомобілів з корекцією розміщення. Машино-місце допустимо максимально зменшити, що виключено в палетних системах.

Затребуваність

Палетні автоматизовані паркувальні системи затребувані в районах, де виключено будівництво гаражів у будинках, різноманітних спорудах. Модні паркування, безперечно, забезпечують економію площі. За допомогою грамотної системи виключено крадіжку транспорту, аварійні ситуації. Багаторівневі паркування за планом розміщуються під замовлення над землею, також будуються підземні. Плюс – швидке обслуговування, надається достатня кількість місць розміщення авто, але варто заплатити фіксовану суму. Ціна не маленька. Водії готові платити, щоб захистити свій транспорт від ризиків.

Під час пошуку паркувального місця водії відчувають стрес, витрачають чималі фінанси та з урахуванням ситуації. Паркування нового покоління заощаджують час, гроші, енергію. Краще мати упевненість у завтрашньому дні, планувати новий день, ставити транспортний засіб у певне місце, сплачувати за послугу фіксовану суму.